Dear Mister President

Jaa men precis den låten som hörs nu med marran;)
Loooov snart inte lite efterlängtat då! Joo har lust att gö nå helt crazy då också:D haha men näe de går nog inte:P får väl sitta hemma i den här lilla hålan kallad häsunda!
Händer i Jul och Nyår då gott folk? Själv har man ingen aning om nyår då, vill på nån stor fest fast de är nog ingen som vill ha en stooor fest härute nuförtin:p
önskar att du kunde ha kommit upp då också, men neeej! Får fan nog planera in studenten;D näe nu svamlar jah bara om sånt som ingen vet om hur kul är de för mina kära läsare;P

Ikväll IDOL final också och självklart så vare Eriiiik som vann! Helt klart rätt! Men de kommer gå kanon för Calle med, han är ju så sööt och skön stil!!:) Så Malin jag har bytt nu från Erik till Calle;) lungt med dig?

Imon lr idag, så ska vi först på julmarknaden i gysinge, sen baka julgodis sen så ska jah till lisa:) så jah sviker min syster där för en kväll, men darling jag kommer hem på söndag;)

Näe kanske dags att sova för fröken Öhlander bara massa svamel och flumm!

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Erik gjorde vinnarlåten så jävla bra :)

2009-12-14 @ 22:49:24
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0