Jullov:)

Japp fick jullov idag och vi gillart stooort!:)

Börja med att bussen imorse var en kvart sen så kom precis in i tid till the big showen;) Nej men det var väl okej att se på, var nog ingen som fatta vad som hände när bfs grej kom igång:P hehe tyckte det var skit kul att se på jah!:p
Gick ner på stan sen och mötte upp anna:) gick en sväng på stan för att fördriva tiden till 12 bussen skulle gå, anna köpte en skit fin bh som jag nog också ska köpa sen;P
Sen när jag kom hem så käka jah, sen färga mamma utväxten på mig så det är väl lite bättre nu än innan iaf.. Sen har jah käkat igen och julpyssla lite:) Har faktiskt rätt mkt julkänlsa nu iaf! Imon blir det väl ännu mer när vi ska klä gran och sen när det är uppesittarkväll med bingolotto, tänkte vinna en resa lr pengar där jah!
Skulle inte sitta helt fel med att få åka utomlands nu snart typ hela januari, februari och en bit in på mars:P de tre månaderna är väl ändå rätt väderlösa, bara kallt, grått och trist. Man bara går och väntar på att det ska bli vår och sen sommar igen..
Nej men nu äre jul och de gillar vi!:)

Snott lite bilder från annas blogg från i fredags innan de gick utfört;P


Fina Nina<3


Anna och Jah <3


Jah:P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hade velat se lite bilder från senare under kvällen, typ trappuppgången och andersberg höhö

2009-12-22 @ 19:51:29
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hehe ja hade också tänkt vinna en resa elle så idag;) <3

2009-12-23 @ 17:06:04
URL: http://lilllundberg.blogg.se/
Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

va fin du var i håret där, me like ;)

2009-12-24 @ 23:15:53
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo de är ju:) Träffa han idag också:) Han blir oppererad för 4:e gången på fredag men går allt bra då så får han komma hem nån dag efter de:) Men du, ja vet inte om jag hakar på nå imorgon.. Känner mig inte så glad på dom människorna efter vad jag fick höra av dig;s

2009-12-30 @ 20:01:20
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0