Tal och Julshopping

Mm det är precis så min dag har sett ut:) Hade ju nationella talet idag, jag var först ut! Men det gick ju bättre än första gången vi hade tal så det var ju bra det iaf!:)
Nina, undra om hon käkar fiskpinnar idag;) hahaha! Klockren du är!!:D

Sluta tidigare så åkte hem på ett bussen, sen åkte jag in på två bussen till stan igen och sen till borgis och mötte anna där, sen åkte vi ut till köpis:)

Ja ikväll blir de bonde och oskyldigt dömd!Fick hem tre första böckerna i twilight serien också idag, har ju läst alla men ska kanske nörda och läsa ettan igen;) den är ju så bra!!

Har pratstund med Lisa nu också, länge sen jag träffa henne, lr jaa i fredags:P haha men då prata vi ju aldrig så mkt:P

Nääe gö nå vettigt kanske? Jaa de låter kanoners!;)

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

bara nina som kan kläcka en sån kommentar!

2009-12-02 @ 19:48:28
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Vad blev det för julshopping? :)

2009-12-09 @ 10:33:12
URL: http://malinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0