helgen

Nu du Jessica ska jag berätta om helgen;) du som har tjatat:P

Fredags, hmm, hände väl inge speciellt Jossan var hemma så var med henne och kollade på Idol, lite snack i datarummet som på den gamla goda tiden;)
Förrästen så ska jag gifta mig med Erik, vilken kanon kille, ser bra ut, verkar snäll och kan sjuga?! Helt perfa!;)

Lördag på dan hände de väl inte mkt, kollade på film bara, sen gjorde jag mig klar och åkte hem till Lisa där jag, hon och anna förfesta innan vi drog in på korgen!:) Kul vare och full var manå:P Anna var iaf snäll så hon fixa pisspaus i Finnböle åt mig och Lisa, vetefan hur de hade kunnat gått annars;P När vi kom in till stan så skulle vi på Interpool, men de var rätt så mkt folk där så vi drog till Old saints, tror jag de hetter:P, treevligt där var de iaf, fina killar med;) träffa på Sofia och Emma som följde med oss på Hang loose sen:) där var de också skit kul! Dansa, dansa och åter dansa!!:) Träffa på Frida också, hur kul som helst att se henne! Var inte igår direkt!! Träffa på lite fler bfare:) Lisa försvann där också haha leta efter henne ett bra tag, hamna sist i den låånga jack kön, lära små springa till bussen men hann med gjorde man iaf!:P ringer till lisa och hon hade hamnat på öster haha XD roligt! Träffa Linnea som var i fin form;) rolig du är vännen!
Hamna i färnbo iaf där man sov;) Jaa det var väl stort sätt hela kvällen:D Galet kul!!

Söndag, vaknar upp i färnbo, får tag på Linnea som kommer och hämtar mig efter ett tag:) När man kommer hem helt jävla seg! En fot som gör ont! haha gjorde typ inge alls på den här dan, försökte se Wall e men de gick ju inte!! Less jag blir på min dvd:P
Tyvärr så finns de inga kort från lördag, eller kanske lika bra de:P

Vart hemma idag, jävla fot!:P åååh så typiskt mig haha!!

Nu blir de film och jaa sova:P

xoxo
Partydjuret!;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag hade också ont i foten när ja vakna;P Fredrik hade några bilder från kvällen men ja lovar dig att de är inge du vill se;) Ingen av oss såg så bra ut som du kanske förstår;P Några pussbilder vart de med, haha! Men en jäkla rolig kväll iaf:d de måste vi göra om nån gång:)

2009-11-16 @ 13:29:38
URL: http://lilllundberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha jävla galning ;)och du, erik är inte fin!!

2009-11-16 @ 16:33:35
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: anna

Hehe nja vi såg lite dragna ut allihop;p Haha jaow, de vart ju några stycken;)Ja verkligen:D De tycker ja!:P



2009-11-16 @ 20:28:53
URL: http://lilllundberg.blogg.se/
Postat av: Mallan

Inte stuka foten eller!!!! vill se dig på dansgolvet!!! ;)

2009-11-18 @ 11:52:17
URL: http://malinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0