Nattkröken

Mmm, tänkte skriva lite här nu, kan inte sova än såatt:)
Hänt i veckan då i carolines liv, hmm, skola, slapp vecka, slutade ett på tisdag, ledig onsdag,torsdag vanlig och fredag längre sovmorgon!:) De gillar vi!!:)

Igår så vaktade jag Jossans lägenhet;) kunde ju hända nått på en natt:P Det var skönt att få bo själv för en natt:P
Fick sällskap fram till ett sen städa jag och diska undan så halv två slockna jag i sängen:P
Trevligt med sällkap iaf, drar iväg du nästa helg, kanske man inte får se dig på flera år:O lite konstigt kommer det att va, men inte direkt att vi ses mkt nu, men då kommer de ju definitvt inte gå:P Men de är kul för dig grabben! Testa påt;)

Nej, ska läsa lite bloggar innan jag ska sova nu!:)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0