Onsdag

Mmm, var ju ett tag sen nu så kan ju skriva nått här innan jag ska sova:P

Hänt de sen sist då, hm, inte mkt:P skolan i veckorna och festa på helgerna:)

Som du ser Jessica så vill allmänheten ha kvar dig här i gävle;) lr som jessica tycker vi säger gäävlee, lite mer gnälligt:P Men vi är faktiskt väldigt gnälliga här uppe, men vi triivs;)

Helgen som kommer blir rolig, på fredag bio med lisa,klara och chris, sen på lördag på dan dubbel kalas, sen på kvällen utgång:) hoppas nu inte lisa lämnar mig igen;) haha nejdå kommer ha skit kul!!:) trots min partyskada;)

Förrästen så tycker jag ni ska rösta på Linnea Lööf i Gävle Lucia! Bara att
Skicka: Lucia (mellanslag) 8 till nr 72026

Nej nu ska jag väl sova!

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

är ett ständigt gnäll på er! ;) ha så kul i helgen!!

2009-11-26 @ 10:53:58
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Rogga for life ;)

2009-11-27 @ 08:21:04
URL: http://malinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0