ruuudolf

Ja idag äre ju lördag då, sitter och dunkar julmusik på högsta hemma hos Jossan!:) Käka julskinka nyss också, så nu fattas ju bara snön;)

Igår vare fullt upp hela dagen, efter skolan så var jag och handla med jossan, sen ut till valbo på handikappridning, sen hem till jossan käka och sen iväg på bio!:) New moon var helt jävla underbart bra!:) Längtar som fan tills 3an kommer ut!:) Så nu är jag kär i en varulv och en vampyr, så vart finns ni?:P

Idag blir det dubbel kalas då, roligast blir de väl att fira Tova, hon blir ju så glad över allt:) lillgumman blir ju så stor!<3
Sen ikväll blire flum med Jossan skulle jag allt tro, robinson och tjocka!=)

Ska nog börja se på Sunes Jul nu och alla mina julfimer, starta ju den traditionen förra året:P haha


Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0