Lördag

Tänkte skriva lite här innan jag åker in till stan och fikar med Frida:) Ska bli så kul att få träffas och prata,catch up lite;) Har ju gått ett tag sen sist..
Annars igår så drack vi lite hemma hos Anna och pratade lite skit, det var trevligt tycker jah:) Saknade dock en person, tror ni att om man önskar något verkligen mkt så kommer det att bli som man vill till slut då? Eller lever jag i någon fantasi värld nu? Vill verkligen att det här ska vara eller bli på riktigt. :)
Ikväll blir det annars lugnt äta gott och se på melodifestivalen:P den är ju i sandviken så man kanske har tur att se om man känner igen någon i publiken. Att man inte fixa biljetter till det egentligen och åkte på det när det är så nära hade man ju haft något kul att göra ikväll, att man ska komma på allt försent:P  Blir väl att titta de med mamma och pappa ikväll.
Nej nu måste jag gö mig klar innan Frida kommer..
Pusspåer!
Jag och Malin:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men du vet när man fastar, alltså inte äter under en viss tid så måste man ändå få i sig vätska och näring, och då finns de kitt som man kan köpa på hälsokostbutiker som innehåller en massa jucier och ett "matschema" för hur man ska dricka dom så man inte svimmar eller så:p Köpte ett sånt förra påsklovet, så tänkte göra de igen nu:p

2010-02-19 @ 12:39:23
URL: http://lilllundberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hmm jadu ja kommer inte ihåg men de var inte så himla dyrt ändå.. Men nånting mellan 200 och 400 :P Du kan kolla i vilken hälsokostbutik som helst:P De jag köpte var för tre dagar, men sen finns de jätte många allternativ också:P

2010-02-22 @ 08:16:12
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0