Rockklassiker

Japp de är just det jag lyssnar på nu. :) Hahah en kille i klassen var med imorse på blåsningen haha så jävla kul:D

Idag så hare vart en förjävlig tröttsam dag, tror alla var på det humöret med så dagen gick segt fast att man bara gick till två:P på bussen hem så träffa jag på Anna:) prata en massa somvanligt, sen bestämde vi att jag skulle komma med henne hem på kaffe.. Så satt hos henne i en timme och pratade innan jag gick hemåt... Fyfan så kallt det var vill jag lova.. Fast Kent plocka upp mig på bron det var ju snällt.. När jag kom hem så börja jag laga mat så den blev klar tills mamma och pappa kom hem, duktig och snäll jah:)

Ikväll blir det till att kolla på det okända iih undra om jag törs titta själv;) kan jag väl inte somna sen ikväll:P haha sen efter det blir det efterlyst. :) Så jag har ju nån timme kvar innan tven börjar så vad ska man göra.. hmm.. kanske ladda hem lite two and a half men avsnitt kanske.. lite drygt att man sluta mitt i säsong sex att titta så vet ju inte riktigt vilket avsnitt jag är på och eftersom de tar så lång tid innan man kan få hem ett avsnitt så äre bra drygt om man märker att man sett det redan!! Ska iaf fixa lite nu musik till mp3 rätt så less på det jag har nu..

Ingen som vill tipsa om nån bra låt?:)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0