Tankar

Jag kom nyss hem ifrån en promenad med mamma, blev 5 km duktigt där caroline;) Men iaf vi pratade om framtiden, vad jag vela göra efter studenten och så..Jag är väldigt sugen på att först jobba lite och sen kanske till nästa vår flytta och plugga någonstans!:) Lutar emot att flytta neråt i landet och plugga..hmm..vill ha Nina med mig;) haha så ska tjata lite..annars får jag väl flytta själv då..
 Pappa direkt när han fick höra att jag ville flytta neråt " Jaa men de är ju bara för den där killen du har där nere hahaha" Sant jag kommer ju närmare han, men som de ser ut nu så verkar de skita sig totalt med allt de tyvärr:(
Fan, jag kommer då inte ge mig än på ett tag, ska fan träffas innan man dömmer ut en totalt tycker jah..Speciellt efter allt man har sagt till varandra och så..Du verkar så jävla perfekt och allt jag sagt till dig menar jag!!:)

Nej, nu ska jag slå på lite Lars Winnerbäck underbart!:)

Pusspåer!!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0