Men jaaaa....

Jaa nu måste Jessica bli stolt över mig som skriver här;)
Hänt sen sist då..Jaa de har ju vart jul den var bra, fick de jag vela så det var ju perfa:P Nyår har de vart med hehe jaa det var ju bra till en början, ska nog sluta bli så jävla full;) haha
Sen på jullvoet så har man inte gjort ett skit, förslappat och blivit beroende av en ny serie, sex and the city så jävla bra:P

Sen har det hänt massa skit:( Fan varför just du Joel, en sån underbart snäll och hel go kille..detta är helt sjukt!:( Vila i frid Joel!

Så, skolan har dragit igång också, det är ju kul tycker jah:P haha träffa alla sköningar fast skolskiten kan man ju slippa..Nej nu måste jag ta tag i saker, kan ju börja med att duscha, sen kanske plugga som jag verkligen måste göra..men vi får se, finns ju så mkt annat som lockar:P

Näe duschen vare!

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Liiiiiite mer uppdateringar tack! Kanske ett inlägg med lite bilder från när ni var ut eller nått sånt...?

2010-01-21 @ 14:21:23
URL: http://josefineohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0