Mina Kära Läsare

Jaa mina kära läsare, jossan och jessica;) nu ska Caroline uppdatera sin blogg och vad som har hänt i hennes liv sen sist..hmmm de har inte hänt ett skit:P därför finns de inge att skriva om, bloggen ligger inte på prio ett direkt..men kan ju skärpa till mig lite iaf.. :P

Jossan ville se lite bilder från när vi var ut, kan ju göra ett inlägg sen med bilder från dess när jag sitter på min data, sitter på pappas nu..

Livet rullar på skolan, börjat träna igen köpte ett kort nu i veckan som vissa såga totalt ner haha;) men ska fan visa att det visst kan gå fast han nu än säger!!:P

Snart är det studentkryssning också 20emars!!:D ska bli grymt roligt! Är ju så perfekt att Jessica är 20 nu kan ju hon handla till oss andra som man kan ta med sig hem!:P så nu vet du vad jag räknar med Jessica;)

Nu ihelgen så kommer de bara vara lungt..spara in pengar till sthlms resan som kommer att ske i början av mars!!;)

Nej nu ska jag göra nått vettigt..

Pusspåer!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

För ett tag sen (DAGAR sen) skulle det visas bilder "dagen efter" på den här bloggen.. men nu är det såhär att det snart gått en vecka och fortfarande har då inte jag sett nå bilder än!!!!

2010-01-28 @ 23:44:36
URL: http://josefineohlander.blogg.se/
Postat av: Jessica

kryssningen kommer bli livsfarlig ;)

2010-01-29 @ 01:07:11
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0